Brev:
Krydderurter til baby
31. juli 2023
Alder:
6 mdr.
Krydderurter til baby
Hej Helen
Bare et kort spørgsmål denne gang:
Vi har en masse krydderurter i haven, hvilket er rigtig lækkert - men jeg er i tvivl om, hvorvidt vores dreng må få disse i sin mad?
Tak for svar
Sofie